Matador Dj Geschrieben 18. Oktober 2009 Geschrieben 18. Oktober 2009 (bearbeitet) Wird die dritte Single aus seinem aktuellen Album"Announcement by EMI today that they'll be re-releasing his gold selling album 'One Love' (pictured) in November with some fabulous bonuses. With Kelly Rowland collaboration 'When Love Takes Over' still in the charts and 'Sexy Bitch' with Akon still ensconced in the top spot, EMI will release a 2CD version of David's album in mid-November.The second disc will feature bonus tracks, plus a continuous mix of the original album.EMI has also announced the third single from the album - the title track featuring the vocals of Estelle - will be sent to radio in Australia on October 26, with a brand new digital bundle to be released on November 23. The track has previously popped it's head into the ARIA singles chart for a week (at No.81) without any airplay.The 2CD version of One Love is due on November 13" Bearbeitet 18. Oktober 2009 von Matador Dj
Chris O. Geschrieben 18. Oktober 2009 Geschrieben 18. Oktober 2009 freut mich das die rauskommt, ist neben Memories meine Lieblingsnummer aufm Album
DJ Vega Geschrieben 18. Oktober 2009 Geschrieben 18. Oktober 2009 ich finde es zwar ne schöne nummer, hätte sie aber nicht als single gewollt. naja...^^
DJ_Biohazard Geschrieben 19. Oktober 2009 Geschrieben 19. Oktober 2009 LOL wieviele Titel von Guetta was mit Love zu tun haben ^^
Matador Dj Geschrieben 27. Oktober 2009 Autor Geschrieben 27. Oktober 2009 Geiles Remixpaket!!- Arias Remix- Arno Cost Remix- Chuckie & Fatman Scoop RemixArias wird sicher geil, alles was der macht is geil : )
DJ Vega Geschrieben 27. Oktober 2009 Geschrieben 27. Oktober 2009 Chuckie vs Fatman Scoop?! na das kann ja was werden ^^
Matador Dj Geschrieben 8. Dezember 2009 Autor Geschrieben 8. Dezember 2009 Hab mir gestern den Arias Remix bei amazon gekauft, gefällt mir sehr gut der Remix.Ansonsten find ich die Nummer nicht wirklich gut
Empfohlene Beiträge