C.Y.T. Geschrieben 15. September 2008 Geschrieben 15. September 2008 coming the next days..."TBM DJ - The EP"ARC-RECORDS introduces a brand new serie called “The EP” highlighting the great work of ARC-Remixers!The 1st release includes 12 hot TBM DJ Extended Versions all that for the unbelievable special price of a single!On it you will find a mixture of well known TBM DJ Mixes, hot news, unreleased & rare stuff and of course some classics incl. the 1st TBM DJ release “DJ THE BASS – I had a dream”. available as usual as digital single + 4FE CD :-)greetzC.Y.T.
Roland Geschrieben 16. September 2008 Geschrieben 16. September 2008 da bin ich echt gespannt, seine Produktionen sind net schlecht, hab bereits einige Remixe... aber muss sagen, dass er in letzter Zeit etwas nachgelassn hat... aber meistens gefallen mir seine Versionen am besten ;)die besten für mich: seine Versionen von "Call It Love" und "I Had A Dream", die sind klasse ciao
C.Y.T. Geschrieben 17. September 2008 Autor Geschrieben 17. September 2008 LISTENINGS:FABRIZIO E MARCO - Call it love (TBM DJ Extended)DJ THE BASS – The summer is coming (TBM DJ Extended)LEVEL 4 meets DJ DEAMON – Still loving you (TBM DJ Extended)FANTASY PROJECT – Like a fool (TBM DJ Extended)DJ KAJJIN feat. MIMI – Take my hand (TBM DJ Extended)SUN KIDZ feat. DESTINY – Wake up (TBM DJ Extended)DJ TORNY feat. MARCO – Now until forever (TBM DJ Extended)AMANII – Hurry up (TBM DJ Extended)MASTERBEAT – Fading away (TBM DJ Extended)LEONARD T. feat. MAIA LEE – Go! (TBM DJ Extended)DANCEFIRE - Star (TBM DJ Extended)DJ THE BASS – I had a dream (TBM DJ Extended)P.S. Vol. 2 of TBM DJ is already planned and will include other TBM DJ traxx & of course again specials & brand new stuff! greetzC.Y.T.
Roland Geschrieben 17. September 2008 Geschrieben 17. September 2008 tja, da kann ich leider bereits alles... aber eine nette Zusammenstellung ich werd dann gespannt auf Vol 2 warten...ciao
DJ_Biohazard Geschrieben 18. September 2008 Geschrieben 18. September 2008 DANCEFIRE - Star (TBM DJ Extended) Hehe mein Sommerhit 2006Grande !
C.Y.T. Geschrieben 19. September 2008 Autor Geschrieben 19. September 2008 OUT NOWTBM DJ “The EP”ARC066incl. 12 Extended VersionsLISTENINGS:01 FABRIZIO E MARCO - Call it love (TBM DJ Extended)02 DJ THE BASS – The summer is coming (TBM DJ Extended)03 LEVEL 4 meets DJ DEAMON – Still loving you (TBM DJ Extended)04 FANTASY PROJECT – Like a fool (TBM DJ Extended)05 DJ KAJJIN feat. MIMI – Take my hand (TBM DJ Extended)06 SUN KIDZ feat. DESTINY – Wake up (TBM DJ Extended)07 DJ TORNY feat. MARCO – Now until forever (TBM DJ Extended)08 AMANII – Hurry up (TBM DJ Extended)09 MASTERBEAT – Fading away (TBM DJ Extended)10 LEONARD T. feat. MAIA LEE – Go! (TBM DJ Extended)11 DANCEFIRE - Star (TBM DJ Extended)12 DJ THE BASS – I had a dream (TBM DJ Extended)SHOPS:JUNO DANCE-TUNESBEATS DIGITAL coming soon DJ EXCLUSIVE coming soonDJ DOWNLOAD coming soonOTHER ARC-SHOPS coming soon GET IT ON 4FE CD!ORDER @ ARC-RECORDSAMERICANDISCO coming soongreetzC.Y.T.
DeejayT Geschrieben 25. September 2008 Geschrieben 25. September 2008 DANCEFIRE - Star (TBM DJ Extended) Hehe mein Sommerhit 2006Grande !Meiner auch :) Mann die war vielleicht hammergeil
Empfohlene Beiträge