acido Geschrieben 24. August 2005 Geschrieben 24. August 2005 Dj The Crow - Got yaHere comes the new "Dj The Crow" single out now!Ladies and Gentlemen.. B-Boys and B-Girls... DJ's and DJanes... its time for the new DJ THE CROW... harder than ever.. thicker than ever... "GOT YA" is the next MASTERPIECE from the HEROS of HARDTRANCE / HARD DANCE... This fucking Anthem gonna splash the brain's to the floor. It contains a known main sound which is played in the crazy UEBERDRUCK way.... GET IT or it gonna GET YA............ Überdruck Remix HP The Crow Mix HP
Icon Geschrieben 24. August 2005 Geschrieben 24. August 2005 Dj The Crow - Got yaHere comes the new "Dj The Crow" single out now!Ladies and Gentlemen.. B-Boys and B-Girls... DJ's and DJanes... its time for the new DJ THE CROW... harder than ever.. thicker than ever... "GOT YA" is the next MASTERPIECE from the HEROS of HARDTRANCE / HARD DANCE... This fucking Anthem gonna splash the brain's to the floor. It contains a known main sound which is played in the crazy UEBERDRUCK way.... GET IT or it gonna GET YA............ Überdruck Remix HP The Crow Mix HPLoL also ich nehme mal an dieser Kommentar kommt von den Interpreten und nicht von dir acido oder? hehedie loben sich ja wie die götter lol und ich hab noch nie was von DJ The Crow gehört.. alsoder Überdruck mix gfallt mir schon The Crow rmx eher nicht so, die "Melow" kann einfach nix
acido Geschrieben 24. August 2005 Autor Geschrieben 24. August 2005 ja das comment ist von deren homepage , dj the crow gab schon gute sachen früher :Dgab sogar mal nen crow remix von ner gambas :)
noiZe:dj Geschrieben 24. August 2005 Geschrieben 24. August 2005 Siucher nicht das beste Überdruck Release, aber dennoch ne recht starke Scheibe.
el_real Geschrieben 27. August 2005 Geschrieben 27. August 2005 Siucher nicht das beste Überdruck Release, aber dennoch ne recht starke Scheibe. Dem schließ ich mich mal an... DJ the Crow kenn ich auch noch von früher... seine Musik...
Empfohlene Beiträge