m.killa Geschrieben 3. Juni 2006 Geschrieben 3. Juni 2006 Zum munter werden zieh ich mir grad ein paar Sigma Vinyls rein. Mit ordentlicher Lautstärke hilft das wirklich
el_real Geschrieben 3. Juni 2006 Geschrieben 3. Juni 2006 Mike Nero - Outside World (Andy Jay Powell joins DJ Klubbingman Mix)YeaH!!!
Matador Dj Geschrieben 3. Juni 2006 Geschrieben 3. Juni 2006 Dance Passion 1 Act sogar deutsche Vocals dabei beim Intro :)
DJ_Biohazard Geschrieben 3. Juni 2006 Geschrieben 3. Juni 2006 Artista Non Pervenuto - La Grande Vita
papaya Geschrieben 4. Juni 2006 Geschrieben 4. Juni 2006 Depeche Mode - Enjoy the Silence, Rock am RIng live auf MTV. Ich mag Depeche Mode an sich ganz gerne, aber ich find die live irgendwie nicht wirklich prall.
belina Geschrieben 4. Juni 2006 Geschrieben 4. Juni 2006 Depeche Mode - Enjoy the Silence, Rock am RIng live auf MTV. Ich mag Depeche Mode an sich ganz gerne, aber ich find die live irgendwie nicht wirklich prall. he ich schau mir das auch gerade an!!!pah aber 85 000 menschen kann was sag ich mal!!!
Dahak Geschrieben 4. Juni 2006 Geschrieben 4. Juni 2006 an sich find ich Live performances von Bands nur selten gut, Precious kann aber live schon was.----------------last 3:Terminal Choice - AnimalMurderdolls - Let's fuckRammstein - Rein Raus
CHB Geschrieben 5. Juni 2006 Geschrieben 5. Juni 2006 last songs:SHANADOO - King KongT.A.T.U. - Loves Me NotMICHELLE BRANCH - Goodbye To YouNOZTRA - Me Huele A Guerra Sangre NuevaPINK - You And Your Hand ROMEO INC. FEAT. FAB - GiuliaCASCADA - Miracle 2006 DIXIE CHICKS - Not Ready To Make NiceEVERLIFE - Real Wild ChildSOHODOLLS - Pleasures Of SohoLACUNA COIL - Enjoy The SilenceBIF NAKED - Let DownBUSTA RHYMES FEAT. WILL I AM & KELIS - I Love My BitchLEAVES`EYES - Legend Land
Dio-Jarno Geschrieben 6. Juni 2006 Geschrieben 6. Juni 2006 Aqua - Barbie Girl (German Hardcore Remix) [Live@m2o] Kennt den Song zufällig jemand?
belina Geschrieben 6. Juni 2006 Geschrieben 6. Juni 2006 Aqua - Barbie Girl (German Hardcore Remix) [Live@m2o] Kennt den Song zufällig jemand?lol jetzt hast du mich echt neugirig gemacht und ich hab es ja heute zufällig aufgenommen.... boh ja zach wah lolhe da gibts ja sowas ähnliches mit dem kuhglockensong can you feel the music oder so?? kenn das wer, das is richtig geil- hörte ich auch mal auf m2onaja aber eigendlich hör ich ja grad ganz was anderes:Hoamweh nach B.A. ... Ausseer Hardbradleri hob scho drei monat longkoan regn neama gspiatdrei monat longkoa bergluft inhaliertkoan gscheidn schnapsund koa gscheide hoibe bieri wü zruck zu dirwia i dahoam woahob i gschimpft üba didoch hiatz wo i fuat binhob i gmerkt was du wert bist für miwo i dahoam woahob i gschimpft üba didoch hiatz wo i fuat binhob i gmerkt was du wert bist für mi (für mi)i hob hoamweh - hoamweh nach BAjust a little bit of hoamweh - i hob hoamweh nach ausseeda loser wia er obaschauti möcht sei kraft wieda gspiani hob scho gmoant de berg daschlogn mikonn koa luft neama kriagndes salz komma zwoa im meera ganz guat schmecknoba tat mi mi gern haitz wieda amoiin mein bett zuadecknwia i dahoam woahob i gschimpft üba didoch hiatz wo i fuat binhob i gmerkt was du wert bist für miwo i dahoam woahob i gschimpft üba didoch hiatz wo i fuat binhob i gmerkt was du wert bist für mi (für mi)i hob hoamweh - i hob hoamweh nach BAjust a little bit of hoamweh - i hob hoamweh nach BAwia i dahoam woahob i gschimpft üba didoch hiatz wo i fuat binhob i gmerkt was du wert bist für miwo i dahoam woahob i gschimpft üba didoch hiatz wo i fuat binhob i gmerkt was du wert bist für mi (für mi)dennoch danke für die ablenkung *g*
Empfohlene Beiträge