DJ Phil Geschrieben 2. August 2005 Geschrieben 2. August 2005 3 verschiedene Formate:MP3RealaudioWindowsmedia
strega_di_gabry Geschrieben 2. August 2005 Geschrieben 2. August 2005 *lol*... und am besten ist der wiener Dialekt ;)
Dahak Geschrieben 2. August 2005 Geschrieben 2. August 2005 looooooooooooooooool zu geil ich sprüh deinen namen drauf - na wundaboa host des gmocht soo und jetzt ihre adresse dazu - hea auf damid, net auffesprühn yop da callboy und prüllers beste sprüche sind so ziemlich des beste von der comedy section auf Ö3! ;)
DJ_F.R.E.E. Geschrieben 4. August 2005 Geschrieben 4. August 2005 hab mich am montag schon depat glacht über das...lol....herr soundso?>jahier spricht die polizei, also den namen UUUUND die adresse auf ne mauer sprayen ...najo...des is holt scho a bissl depat oda?!>i woa des net..i woa in gonzn tog kortensrün bei mein nochban...jetz lossns mi amoi ausrednna oiso mia glubn scho das SIE des woan...es pricht jo es meiste dafia....>jetza lossn mi amoi erklärnjo jo ...na donn dazöns ma moi de gschicht...i loss a ausredn....>najo..des woa...DER Ö3 CALLBOY...lol...bin vor lachen am boden glegen >>>> RULEZ
Empfohlene Beiträge